Photobucket
KLIK DISINI

Friday, October 30, 2009

Thanyaporn™-Kapsul Pueraria Mirifica


Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!

Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua.Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara.

Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara. Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap.

Pueraria Mirifica menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara. Ia juga membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik dan anjal secara semulajadi. Pueraria Mirifica juga mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang d iidamkan setiap wanita. Keistimewaan Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman.



Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.


Mengapa Thanyaporn Breast Capsule dan bukannya yang lain?:

* Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
* Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
* Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
* Kualiti yang tinggi.

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar. Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi pengeksportan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.


Kesan Penggunaan:

Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi daripada Pueraria Mirifica.

NOTA: Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :

* Menambah saiz payudara.
* Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
* Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
* Menganjalkan kulit yang melendut.
* Melambatkan proses penuaan.
* Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
* Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
* Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
* Mengetatkan vagina.
* Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
* Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
* Menambah tenaga dan kecergasan
* Mengatasi masalah sukar tidur
* Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'

TESTIMONI:

1. Hamidah Hamid - Kubang Kerian

Salam kak, saya kini dah cup B. Memang betul berkesan produk ini. Hujung bulan ini saya order 2 botol lagi.bye.

2. Ramlah Mohamad - Merlimau,Melaka

Asalamulaikum kak zu, harap sihat2. Setelah 4 bulan makan thanyapron ini,saya memang betul-betul yakin. Breast saya tegang dan besar. Husband saya memang selalu puji, dia kata masa anak dara pun tak macam ni. Best lah.

3. Murni - Kuantan

Asalamulaikum kak, memang powerlah Thanyaporn ni, Baru 2 botol saya makan,belum habis lagi,payudara saya dah tegang semacam. Sebelum ini macam-macam produk yang cuba,tapi tak pernah berhasil. Kira saya puashatilah cuba produk ini. Insyallah saya order lagi.

4. Jennifer - Kota Kinabalu

Hi kak zu, jenny dah makan 1 botol habis,memang ada perubahan ketara,breast ni rasa besar dan tegang. Nanti habis botol kedua ,saya update kat u.

Ramai yang telah berjaya.Anda bila lagi?


TESTIMONI BERGAMBAR


Originally Posted by shamrin72 CG View Post
MANTAP!!!BERKESAN!!

terkesima gak tengok penampilan wife ako skang nih...memang ada perubahan kat diri wife ako...baru tadi ako oderkan dia botol ke 2...pada wanita2 CG tu...sila2 la cuba produk nih...pueh ati dooooolll...ekekek



Kandungan:
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul (1 kapsul untuk 1 hari)

Tempah ThanyapornOnline

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. Bankin RM129.00 ke Akaun :

Nama : Zairul Azizi Hasbuna
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 112223090678
( 3rd Party Email Address : elizairul@yahoo.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 017-6689125
Berikan butiran lengkap berikut :

  • Nama anda
  • Alamat Anda
  • Bank In
  • Jumlah Transaksi
  • Masa transaksi
  • Tarikh transaksi


Nama<> anda<> alamat anda<> jumlah<> tarikh<> masa<> Code : Thanya







Advertisement

Photobucket
Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH
'Create
 

ABOUT ME

My Photo
Hi,call me janggut.This blog is totally belongs to me. Any Question,just drop your comment,full support here.

JANGGUT WISHLIST

  • Notebook
  • Yamaha Lc135 ES
  • PDA Henpon
  • Living Room Set Cavenzi
  • Blackberry Bold
  • 2K Profit
  • Phillip LCD 37"
  • 4.3 GPS Device
  • Kia Forte 2.0
  • Casio Edifice>
  • Sony Home Theater
  • SE K800i
  • Bedroom Set
  • New Air- Cond
  • Cat Baru Kereta
  • Yonex Nanospeed9900
  • Nokia E72
  • New Washing machine
  • Yonex ArcSaber 8 DX
  • SDTKJ-Suara Dari Telapak Kaki Janggut Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template